Jaja...

Planer ändrade.
Ingen Robins stuga, blir väll att vara med Linus istället följande 2-3 dagarna och chilla.
Mamma lackar på att jag inte orkar bada osv osv.

Mormor fyller iaf år idag, så ska dit och träffa lite släkt osv, helt okej ändå.
Däremot tror jag inte det skulle överträffa Robins stuga, men men.

Sen har jag 0 kronor just nu också, vilket leder till att jag inte kan göra så mycket.
Eller ja, finns mycket man kan göra som är gratis också för den delen, så jag klagar inte.

Storebror kommer väll hem om någon dag sedan ska han vara här ett par dagar, inte fyskam.

Taggar iaf vecka 34 eftersom att då börjar skolan (inte anledningen jag taggar dit men men...)
Anledningen att jag taggar är att vi ska ha Management vecka vilket innebär:

4 dagars föreläsning med ett slutprov så man varit aktiv.
Däremot så får man 1000:- för dem fyra dagarna, och det är inte helt fel.
Sedan veckan efter på torsdagen så får jag ytterligare 1050:- via studiebidraget.
Blir att spara så mycket som möjligt av dessa 2050:- så att jag kan hitta på något.

Det var väll allt jag hade just nu.

Peace out //Edholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0