Jordu!

Var hos Linus igår och festade, vart folle för hela slanten.
Dem som var där är följande:

Ashianti, Lotten, Julia, Jokkmokk, Anton, Adin,
Jorma, Yoda, Limpan, Linkan, Farre, Rolkiiz.

Fick mig en okej fylla, rakade bort allt hår på vänstra vad.
Fabian gjorde en glad gubbe på min högra vad.
Rakade bort lite hår på magen.
Försvann till Linus garage och sedan till lekparken vid Linus, var väldigt mysigt.

Idag fick jag mig en liten lätt baksmälla.
Ska till Lotten och käka middag och tårtah med hennes familj.
Ska äta något random gegga, som tydligen ska vara gott.
Sen tydligen en episk tårta som kommer ge mig storre, men så kan det vara om det är gott.

Missar däremot en jävla massa paj och kräftor.
Vill dricka vatten och få en ny soffa.

Det var allt för tillfället :O
Peace out //Edholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0