Party on ppl!

Sjukt seg men ändå bra dag idag, (lite dubbelmoral kanske).

Det sega var att vi hade lektioner som var typ 10-20 min hela dagen, vilket gav oss hur många 50 minuters hål som helst, fick även lite fina skavsår, men det har inte skadat specielt.
Det mysiga med denna dag var att jag gjorde världens godaste mat till middag :), kanske inte världens men sjukt mustig sås!

Morsan lagade just min tå som haft nageltrång i snart ett år, kanske ska firas då det gått ett år! :)
Stan imorgon känns taggat.

Efter kemin (runt 13.00) så blir det stan med Jocke, sedan kommer Lotten (runt 16.00) :).
Ska bli trevligt minsann! (Hoppas jag hittar mig en fin bas!)

Var väll allt jag hade på hjärtat just nu.

Peace out//Edholm

Kommentarer
Postat av: Hemlig_pojke

brb ska bry mig

2009-09-02 @ 16:05:39
URL: http://kukineger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0