RAWR

Slutade tidigt idag, men var ändå chill dag i skolan också.
Efter skolan så for jag och jocke hem till mig, han käkade bara kött och jag quornfärs + makaroner, sjukt gött.
Livet som vegetarian fungerar hur bra som helst, inga problem där inte.

Ska på stan imorgon med Lotten och sedan på onsdag ska jag på stan med Jocke.

Lotten ska köpa kläder osv, mycket trevligt.
Med Jocke ska jag fara på 4Sound och kolla in lite basar, blir kanske inköp på torsdag, men ej säker eftersom det tydligen är aktivitet på Berghem för mig då.
Får se helt enkelt hur jag gör, men det blir nog nice.
Har ett svårt val framför mig om man säger så.

Åtminstonde medlemsmöte nästa Torsdag, det ska jag då på.


Refused som gäller nu må jag säga.
Finns ärligt talat inget bättre att lyssna på ^^.

Men det var nog allt jag hade att säga för idag.

Peace out//Edholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0