Nyårs shizzle

Då var det nyår!
Verkar dock inte bli så jätte nice, får åtminstone vara med min käre flickvän.

Dagen lär se ut något i stil med detta:

Vara hos Lotten till ca. 17.00 - hon ska packa inför sin resa söderut
Vara hos mig till ca 18.00 - fixa till sig det sista
Fara till Fabian runt 18.00 - förfesta samt käka middag
Förhoppningsvis fest till ca 00.00

Vad blir då nyårslöftet iår? :O
Jo, jag ska försöka med detta år 2010:

- Avstå från tobak samt nikotin i alla dess former
- Undvika alkoholhaltiga drycker så gott det går
- Byta ut kaffe mot te (så mycket grönt och rött som möjligt)
- Börja röra på mig på diverse sätt.
Exempel:
- Snowboard
- Simma
- Gymma
- Skateboard
Eller något annat :O


Måste även handla massa saker :(
Typ detta:

Snowboard outfit:
- Jacka
- Snowboard boots
- Överdragsbyxor
- Handskar
- Hjälm
- Googles
- Underställ

En ryggsäck
MP3 + Hörlurar
Te
Stämmare till basen
Axelband till basen

Sen div. vanliga kläder som får köpas någon gång.

Var väll allt jag hade på hjärtat just nu, peace!

Kommentarer
Postat av: 10773n

hehe nääjs. men klart det blir kul ikvl ^^ vi har ju varandra. duuuh :D

2009-12-31 @ 14:00:43
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0