Lov

Då hade man lov, frågan är ju bara vad man ska göra på lovet?

Här sitter jag i mörkret, ensam i mitt kalla rum och funderar på vad jag ska göra under mitt sommarlov 10 veckor.

Det jag kan komma på är följande:

Fara till Danmark
Fara till Tyskland
Fara till Stockholm
Fara till Göteborg
Hälsa på pappa
Fara till Peace & Love
Bli pro på att skatea
Hälsa på Rasmus
Hälsa på Emelie
Supa
Införskaffa full Cheap Monday outfit
Införskaffa full Vänsteranhängar outfit
Köpa ny parfym
Köpa julklapp åt Lotten
Köpa födelsedagspresent åt Lotten
Sola så man får en fin bränna
Träna så man får relativt sexi body

Frågan är ju om man komma på något mer, återstår att se.

Sedan vart jag väldigt missnöjd med hur det gick för VP under EU-valet, inte nöjd med resultatet.
Men men, vad ska man göra?
Man får väll helt enkelt hoppas på bättre tider.

Peace out //Edholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0