Update!

Evelina, jag ska försöka byta till makt och kön istället för stresshantering :P
Sen var det ngt random som ville veta mer om vad vi i "bandet" spelar xD

Fabian på trummor
Joakim på guitar
Jag (den allsmäktige) på bas.

As intressant fakta för övrigt.

Köpt nya skor (/flex)
Bild får komma senare då denna skitkassa blogghemsida fungerar som den ska :)

Går ju även jävligt "bra" i skolan måste jag säga.

Fysik ligger jag typ på G
Kemi ligger jag på ett relativt säkert IG
Biologi ligger jag på VG
resterande ämnen så ligger jag väll på G antar jag.
Inte mycket att hänga upp i julgranen, men det är inte så noga.

How I Met Your Mother är min nya kärlek,
funderar även på att se om hela Gossip Girl (tror det kommit ny säsong).

Har slutat med nikotin också.

Slackar med att lira bas så det står härliga till, ska försöka rycka upp mig tror jag nog.

Annars flyter väll allting på, pusselipuss till alla söta människor som läser min blogg, fyfan vad ni måste ha lite att göra på dagarna xD.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, bra!! satan så värdelöst stresshantering är..

2009-11-03 @ 22:50:40
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0