HÅHÅHÅ

Längesedan jag skrev något nu :O

Har iaf köpt basen och lite tillbehör, saknar nu endast en stämmare, en rem till basen och något att hänga upp den på väggen med.
Paramores nya skiva är riktigt fin, men har funnit kärlek till Mindless Self Indulgence också.

I helgen så har jag varit med Lotten, på fredagen lekte vi med Fabian.
På lördagen så gjorde jag kladdkaka och frukost, samt köpte munkar till mig och Lotten innan hon vaknat.
Senare så for vi hem till henne och käkade wok, vi såg på Kung-Fu Hustle med Karl och Mika, samt käkade lite onyttigheter ^^.
Idag så har Lotten inte hunnit vakna än, får se vad vi hittar på sen.

Veckan som kommer:
Jag är ledig på tisdag!!! :)
Rep onsdag.
Bio på torsdag.
Prov i Biologi och Kemi på fredag :(

Blir väll att lira massa bas samt plugga denna vecka, förhoppningsvis fest i helgen!

Var allt jag hade att säga nu.

Peace out //Edholm

Kommentarer
Postat av: gnällig

Berätta mer om erat band då!!! vilka som spelar vad, vad ni spelar and so on :)

2009-11-02 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0