KEKE

Idag så har jag repat, gick riktigt bra, märks att vi blir bättre för varje gång.
Det är ju givetvis positivt, men vill utvecklas mer och snabbare så känner mig riktigt taggad på inköp av bas.

Det som ska införskaffas då jag får pengar denna månad är följande:

1 par svarta cheap mondays, 400:-
1 bas, 2000:-
1 förstärkare, 1500:-
1 tavla, 400:-
Totalt: 4300:-
Efter det kommer jag ha 300:- kvar, får se vad jag använder dom till.

Ska börja träna nästkommande vecka, känner mig rätt så taggad på det faktiskt.
Börjat hinka vatten också, vilket givetvis är positivt för den sakens skull.

För övrigt så har jag en sak att tillägga!
Jag har börjat ett nytt försök att sluta snusa,
skulle det lyckas så är oddsen stora på att jag lägger ner alkoholen helt också.
Jag ser på det hela som en ljus framtid, vilket kanske inte alla i min omgivning tycker, men men.

Planer för resten av veckan:

Torsdag: Exkursion med Biologi klassen, ska bli spännande. Ska även på UV möte samt göra klart en svenska uppgift.
Fredag: Förhoppningsvis tillbringa kvällen med Lotten och se på lite True Blood.
Lördag: Fara med Lotten på Paradisbadet, äta middag på Catharinas, gå på bio och slutligen fara till mig.
Söndag: Ej säker, men ska nog slappa (som vanligt), kan bli annorlunda, får helt enkelt se.

Var väll allt jag hade på hjärtat för tillfället.

Peace out//Edholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0