Födelsedags helgen!

Jag fyller år den 27e maj, det är på en torsdag.
Har lovat min pappa och släkt att jag ska fara ner till Stockholm och gå på Elitloppet med dom.
För er som inte vet vad Elitloppet är, så är det sveriges största trav event.
Något som gillas starkt på min pappas sida, vad jag själv tycker vet jag inte riktigt.
Meningen är iaf att jag ska ta reda på det.

Men!
Det finns ju givetvis något som väger emot.
Det ena är att Lotten och min familj ska fira mig osv.
Det andra är att SMK, Millencolin och Johnossi spelar den 28:e.
Sen Haddaway!!! BARA NICE MED 90-tals DISCO!!!!

Lutar åt det andra iaf.
Lite taskigt mot pappa kanske, men inte mot mig, så blir nog det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0