GBG plix

Nu då det inte blir Hurricane så kollade jag bara tvärt vilka band jag skulle sett om jag skulle fara på PP, MT och WCR. Kom fram till att det skulle bli något i detta stuk:

West Coast Riot (17/6):

The Hives
Rise Against
Dillinger Escape Plan
Dropkick Murphys
A Day To Remember
Invasionen

Metaltown (18-19/6):

In Flames
Amon Amarth
Adept
Between The Buried and Me
Coheed & Cambria
Sonic Syndicate

Pier Pressure (20/6):

Paramore
30 Seconds To Mars
The Used
Pendulum
The Sounds
Herbrightskies

Kanske några fler också, bandsläppen är trotts allt inte klara ännu så man vet aldrig.
Dock så hoppas jag att Enter Shikari ska till någon svensk festival nu, helst Pier Pressure.
Skulle bli att boka dirr om det hände!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0