Life in a broken world.

Det är rätt kul hur människor fungerar.
Då man t.ex. slutar med saker som är idiotiska att hålla på med klassas man som konstig.
T.ex. att jag slutat dricka alkohol, direkt ifrågasätter folk det, men det borde egentligen vara en självklarhet.
Dessutom så kallas man tråkig och det låter på folk som dom tror man förlorat sin sociala kompitens.
Då jag inte var straight edgare så vart jag ändå inte bjuden till specielt många fester.
Mina kompisar säger att man missar så mycket, men jag missar väll lika mycket om jag inte blir bjuden?

Det känns som att folk ser mig som "den där tråkiga vegetarianen som saknar social kompitens och intelligens."
Eller kanske "emo nykteristen", jag vet faktiskt inte.
Men det är mycket underligt då jag inte alls klär mig specielt "emo".
Jag har för mig att jag inte alls var lika social onykter som nykter, jag är inte den som skäms då jag är nykter heller, så varför ska jag dricka? För att bjuda mer på mig själv? Det tjänar jag nog inget på, det blir nog bara pinsamt istället.


Kommentarer
Postat av: 10773n

bara för dina vänner är smygalkisar

2010-04-29 @ 20:55:59
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0