Lovet

Det har varit ett förhållandevis händelserikt påsklov.
Orkar inte göra en flytande text så blir bara att lista allt mer eller mindre iaf.

Torsdag:
Delade flygblad på stan
Var på förfest hos Linus

Fredag:
LAN hos Linus

Lördag:
Cykelrunda till Ö&B, MediaMarkt och ICA Supermarket.
Mysmiddag med Lotten

Söndag:
Middag hemma hos Lotten med hennes släkt

Måndag:
Var med Fabbe och Lotten
Lotten provade HoN

Tisdag:
Skapade ett sommarland åt Lotten

Onsdag:
Såg Alice i Underlandet på bio
Köpte nya Mondays
Såg klart Planet Earth
Tog hål i mitt andra öra

Torsdag:
Bakade kladdkaka
Såg Inglorious Basterds med Karin och Lotten
Kollade efter möbler med Lotten

Fredag:
Gjorde pizza hos Lotten
Såg på Star Wars
Såg klart Skins

Lördag:
Köpte mina Star Wars hörlurar
Såg dokumentären "The Vice Guide To Liberia"

Söndag:
Gick på promenad med Lotten som ramlade i vattenpöl :D

Det var kortfattat det som hände varje dag på mitt lov, vad hände på erat lov?
Notera att jag mest troligt glömt något.

Taggar inte skola imorgon, känns sjukt jobbigt :(
Hoppas alla hade ett trevligt lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0