Groezrock

Groezrock är en festival som ligger i Belgien. Dessvärre (notera ordval) så har dom riktigt fina band detta år. Jag stör mig på att den är i Belgien och dessutom så är jag tvek om jag skulle våga fara då jag mest troligt inte lär ha råd med något annat (möjligen amazing) som kan dyka upp. Men helt klart värt en funderare.
Postern ser ut på detta vis...


Mycket fina band måste jag säga. De som är riktigt bra enligt mig är:
August Burns Red
Comeback Kid
Asking Alexandria
Whitechapel
The Ghost Inside
The Acacia Strain

De band som är rätt så schyssta är:
Millencolin
Danko Jones
Dashboard Confessional
Every Time I Die
Miss May I
We Came As Romans
Grave Maker
Of Mice and Men
Chelsea Grin


Kommentarer
Postat av: 10773n

eh neeh

2010-12-01 @ 22:28:45
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0