2010

Då hade man börjat sitt nya liv, bara tänkt att tvärt gå igenom lite ändringar och planer för år 2010.
Men även ändringar som jag redan gjort.

Utbyte:

Läsk > Kolsyrat/neutralt vatten
Kaffe > Rött te
Kött/fisk/kyckling > vegetarisk kost

Hade även tänkt mig lite annat, t.ex:

Ta en paus från WoW så fort jag får slut på gametime
Börja gå på Ung Vänster möten
Spara pengar till tatuering
Börja röra på mig

Sätt jag tänkt röra på mig under året:

Snowboard
Gym
Simma/bada
Springa
Göra övningar hemma
Skateboard
Dansmatta

finns mest troligt en hel del andra sätt också, men men.
Det ska bli spännande att se hur ändringen på min livsstil kommer att gå, men jag antar att det kommer gå rätt så bra.

Planer för 2010:

Vinter:
Åre
Mamma fyller 50

Vår:
Elitloppet
Jag fyller 18

Sommar:
Sthlm/Gbg 1 vecka/helg med Lotten
Jobba 6 veckor
Ev. tatuera mig
Ev. DreamHack

Höst:
Höstlovet ensam hemma
Hemlig resa med Lotten.
Börja 3e ring

Är väll de planer jag har i mina tankar just nu.
Listan lär fyllas med annat också.

Hoppas detta år blir ett bra år iaf.
Var allt jag hade på hjärtat just nu, peace!

Kommentarer
Postat av: evelina

inge jävla ung vänster, edholm!!!!!!

2010-01-07 @ 12:29:57
URL: http://evlinprssn.blogg.se/
Postat av: 10773n

vadå hemlig resa med lotten? du är full

2010-01-15 @ 11:24:32
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/
Postat av: Shadow black white kid face of the bitch smacker nigger

Yo,

I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor



Okay, lets go



Yo,

I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor

[x40]

Kick back for a second

Cheer

Hardstyle flavor



Hardstyle flavor, go



hahahah bitch slacker face slut

2010-01-16 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0