Hmmmkay?

Varför har typ alla fjortisar i Umeå slutat sminka sig helt random?
Väldigt komiskt dock att se hur fula de flesta är utan smink ^^.
Måste vara ngn slags revolt eller något.

Dagen har varit chill, Alesanas nya skiva är galet bra, gillar den starkt!
LYSSNA OM DU EJ GJORT ÄNNU!
Greeley Estates nya ska lyssnas igenom senare, när vettefan.

Funderar på att skapa en till blogg, dock ska den ha ngt mer exakt ämne.
Motivationen är att jag behöver fritidsintressen!
Exempel på vad den ska handla om är typ:

Kläder
Politik
Vegg käk
Tatueringar/Piercingar

men kom gärna med förslag.

Ska nog beställa lite kläder snart, samt lite piercing smycken.

Var allt jag hade på hjärtat, peace!

Kommentarer
Postat av: becczz

phett tuuuufft!

Nu måååste jag bara för det lyssna på deras nya skiva ;)

2010-01-27 @ 12:49:47
URL: http://beczi.blogg.se/
Postat av: evelina

jag vill hitta en plugg till mitt öra med jesterhead, hur coolt vore inte det? :D

2010-01-28 @ 14:05:09
URL: http://evlinprssn.blogg.se/
Postat av: xbrn

Varför börjar du inte sminka dig?, jag heter joakim lundgren och jag är bara en enkel kille som ställer frågorna!

2010-03-18 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0