Pier Pressure!!!

OJ vad jag är taggad nu!!!!
Lotten har bokat biljetterna, ska boka min resa ner ikväll hade jag tänkt.
Kommer bli så jävla galet nice!

Här är schemat (samt länk till festivalsidan):

Blir att se Ape Rape Escape, Pendulum, 30 Seconds To Mars och Paramore.
Sen så blir det säkert Dead By April, The Sounds och Takida utöver de "obligatoriska", men det får man se.

Om ni inte orkar gå in på bandens Myspace via länkarna ovan så kan ni bara lyssna på dessa låtar istället.
Det är låtar från de "obligatoriska" bandens nya skivor. Sjukt fina enligt mig.

Paramore:


30 Seconds To Mars:


Pendulum:


Ape Rape Escape:


Känner verkligen taggen på detta, sedan också att leka med Lotten i södern en vecka, inte helt fel må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0