27/5 del 1

Vaknade runt 7 och fick frukost på sängen, vart att slö käka den innan man tog sig en dusch.
Ut ur duschen går jag som en fräsch man och klär på mig innan jag sätter mig vid datorn för att kolla runt på internet. På facebook var det en drös med folk som hade grattat mig (uppskattas!), har även fått diverse sms under dagen. Efter jag kollat klart på internet så sätter jag mig för att plugga och inser att jag inte orkar göra det, utan jag sätter mig istället och spelar HoN i typ 2 och en halv timma innan jag far till skolan för att skriva prov.

Provet gick ändå helt okej kändes det som. Jag räknade ihop att jag max kan få 20poäng, betygssättningen var
7p = G, 15p = VG och 19p = MVG. Men med diverse slarvfel och en jävla massa missbedömningar så hamnar jag väll på IG-G någonstans. Lär bli som Fysik A nationella då jag trodde jag skulle få VG men vart 5 poäng från G, vart inte så nöjd över det, men har omprov på hela kursen nu på måndag....

Efter provet så for jag ner på stan och köpte biljett till bränbollsfesten (lördag) på Corona där Promoe och Timbuktu spelar. Tror det kommer bli nice. Efter det så for jag hem för att sätta mig här och dricka lite cider och käka chokladflarn (jag är tjock).

En helt okej start som 18-åring, klagar inte. Får se vad som händer med resten av dagen, vet iaf att det ska komma lite släkt samt att Lotten ska komma. Tagga träffa henne, kändes längesedan o.O

P.S Känner tagg att boka tatuerings tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0