Utgång #1

Då hade man varit på Krogen för första gången, var riktigt trevligt må jag säga!
Träffade massa folk, såg på Promoe och Timbuktu och dansade loss.
Kvällens dryck vart 3st 33cl stark, 1 Redbull + Jäger och en White Russian.
Måste säga att Redbull Jäger inte alls är särskilt gott och inte White Russian heller men väldigt mycket godare än Redbull Jäger skiten. Skiten kostade mig för övrigt 116:-, INTE okej! :(
Måste ändå säga att kvällen var lyckad, saknade dock min lilla lott.



Igår så såg jag på Millencolin, Haddaway och Slagsmålsklubben.
Millencolin var inte särskilt bra, men jag fick höra de låtar jag vill så känner mig rätt nöjd ändå.
Haddaway var rätt kul att se, han hade kassa 80-tals disco moves och var "smart" nog att lägga sin kändaste låt (What is love) som låt #3. Kan bara säga att kanske 1/4 gick till partytältet efter det, men vi stannade kvar.
Han drog dock den låten åter som sista låt, denna gång i disco version som var betydligt bättre måste jag säga.
Efter det vart det en väldigt fin SMK spelning som jag uppskattar till fullo, vart kanske lite för mycket puttkalas i början, men det var det värt för att senare stå längst fram och dansa till bland annat Sponsored by Destiny.
Vart sedan hem för att mysa med Lotten.

En helt okej och musikfylld helg. Hoppas på fler helger lik denna.
Sitter nu hemma och känner mig mör som fan i kroppen av allt dansande och allt promenixande.
Blir väll att sitta här vid datorn ett tag och chilla sedan krypa sig till kojs.
Hoppas alla har haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0