Assassin's Creed: Brotherhood.. what to do?

Som ni alla säkert redan vet så släpps det nya Assassin's Creed nu på torsdag. Det är något jag verkligen ser fram emot, men jag vet inte hur jag ska göra riktigt ännu. Alternativen står mellan att antingen:

1. Köpa i affär för låt oss tippa 599kr, få in lite cash på mitt GAME bonuskort och få den där känslan som bara går att uppnå då man köper ett sprillans spel i butik.

2. Köpa Collector's Edition för 799kr, få in cash på GAME bonuskortet, få en magisk känsla, få en ännu mer magisk känsla då man öppnar det. Sedan får jag även en Renässans samlar kista, Lineage DVDn, exklusiv codec, Assassin's Creed kort, en bonus DVD och spelets soundtrack, en karta över Rom samt lite exklusiv in-game material, vilket är detsamma som lite single player maps och möjlighet att låsa upp ytterligare lite karaktärer för multiplayer.

3. Beställa spelet på GAMEs hemsida för 479kr, inget händer med mitt bonuskort, får inte känslan men däremot får jag multiplayer karaktären "The Officer" som verkar rätt nice.

4. Köpa Collector's Edition på hemsidan för 799kr och få galet mycket innehåll.

Jag vet inte om man bara kan få "The Officer" om man förhandsbokar via hemsidan, om man får den även om man förhandsbokat i butik så tror jag att det står mellan alternativ 1 och 2. Får se imorgon då GAME har öppet och jag kollar upp detta. Allt jag får veta skriver jag om imorgon.

Hur kommer ni köpa spelet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0