10 år med Infekterade Svampar

Tänkte bjuda på min favoritlåt från varje skiva som Infected Mushroom släppt sedan år 2000. Dom har även en skiva ifrån 1999 men för att hålla rubriken sann så kan jag säga att det är Virtual Voyage, men jag länkar den ej.

Så...let us start!

Classical Mushroom (2000)


B.P.Empire (2001)


Deeply Disturbed (2003)


Converting Vegetarians (2003)


IM the Supervisor (2004)


Stretched (2005)


Vicious Delicious (2007)


Legend of the Black Shawarama (2009)


Personligen tycker jag att Infected Mushroom är ett väldigt bra band, hoppas dom fortsätter släppa en massa grym musik så att man får fortsätta njuta! :)

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

ÄLSKAR Infected Mushroom! Change The Formality går alltid hem hos mig. ;D



sv: Nice! Men du plockade ändå ut lite gammal musik så du är inte helt fast i den senare musiken, det är bra tycker jag. ;)

2010-10-04 @ 09:19:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0