Gick fort =D

Då hade man (REDAN) fått paketet som jag beställde i förrgår. Gick väääldigt fort att töja till 20mm, närmare bestämt ca. 10 sekunder. Nu vet jag inte riktigt hur det är då jag töjde ett tidigare läkt hål, men känns iaf som att detta töjsmycke var 10ggr bättre än spiral. Iofs har det gått väldigt fort med spiral förut också så.

Taggar att fixa det andra örat nu också! Fyfan så nice det kommer bli, frågan är om man kommer nöja sig med 20mm men men, det återstår att se. Blir att ha det ett tag nu till en början så får man se senare. Förhoppningsvis har jag töjt färdigt båda öronen innan höstlovet, det borde jag ju hinna utan tvekan. Men som sagt, får se.

Bara för att jag är så nöjd just nu så blir det att bjuda på en liten låt som jag fann idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0