Ayeh, sen var det ju det...

Äntligen fått skåp i skolan, uppskattas väldigt mycket. (Om man bortser från att jag fick ett botten-skåp *sigh*)
Har spelat guitar hero med Fabian hela kvällen, var mycket trevligt må jag säga.

Tänkte även säga att...

Det är 12 dagar kvar till valet och de rödgröna behöver ca. 42k röster för att ligga lika med alliansen.
Börjar dock känna oron för att SD kommer in i riksdagen, börjar kännas väldigt sannolikt.
Samtidigt som detta så stiger förhoppningarna att Centerpartiet och/eller Kristdemokraterna åker ut ur riksdagen, vilket vore väldigt trevligt måste jag säga.

Vad som komma skall är en stor fråga, jag hoppas alla som får rösta kommer att rösta, och att alla tänker igenom vad ni ska rösta på. Rösta på partier och inte personer, det är nämligen det vi gör här i Sverige. Dessutom så tycker jag att alla bör läsa på åtminstone lite om varje parti så ni skapar en egen uppfattning och inte bara utgår ifrån det ni hör.

Må bäste block vinna (jag vet, det är tragiskt att det blivit att man röstar på ett block, men men...).

Hoppas även att det inte kommer att se ut som det gör här nedan då valet är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0