Beroendeframkallande spel #1

Tänkte bjuda på några småspel som är rätt så beroendeframkallande (enligt min mening).
Vi kan väll börja denna serie av spel med en gammal klassiker.

Tetris - Ett underbart pusselspel som levt kvar i generationer skulle jag nästan vilja säga. Nej men ärligt talat, ett grymt spel som är sjukt kul att tävla mot sina polare med. Vem kan helt enkelt få flest rader. Finns ett flertal olika tetris versioner, av dom jag spelat föredrar jag nog den på Game Boy, men om ni klickar på "Tetris" så kommer ni att komma till den jag valt här på internet.

Näst ut så kan vi ta ett spel jag nyligen fann. Detta spel går under namnet "Happy Holiday" och är ett spel där du ska göra volter från en trampolin med en pingvin. Låter rätt trist, jag vet, det är det också. Men samtidigt väldigt beroendeframkallande.

Avslutande för denna gång har jag tänkt bjuda på ett väldigt välkänt spel. Detta är givetvis "Robot Unicorn Attack".
För er som inte tidigare spelat spelet så kan jag väll kort försöka förklara spelet. Du är alltså en enhörning som hoppar genom en värld där du ska stånga sönder stjärnor. Väldigt knarkigt spel fyllt med regnbågar och delfiner. Finns även på Facebook för er som vill spela där.


Kommentarer
Postat av: maggan

haha hoppas du driver med mig, annars har du en skruv lös ! ;)

2010-09-24 @ 15:33:31
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: D R-L

Cool bild och schysst blogg. :)

2010-10-05 @ 00:14:26
URL: http://filmmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0