Bring Me The Horizon - Crucify Me

Hade tänkt att börja köra efter en lista på 29 dagar, något som känns aningen fånigt men ändå lite småkul på samma gång. Ingen idé att ge den någon större introduktion, utan jag kör igång direkt.

dag 01 – din favoritlåt
Detta är nog den som lär vara svårast på hela listan eftersom att det i princip är omöjligt att välja ut en favoritlåt. Man tänker lite, sedan så kommer man fram till att definition på favoritlåt är väldigt svårt. Är det den låt jag lyssnar på mest just nu, den låt som jag aldrig kan tröttna på, min favoritlåt genom tiderna osv osv. Men mitt val av låt är nog en låt som jag blir sjukt taggad av. Dessutom så är det den låt jag lyssnat på näst flest gånger under ett år bakåt från idag.

Givetvis pratar jag om Bring Me The Horizon - Crucify Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0