Bring Me The Horizon - Suicide Season

dag 04 – en låt som gör dig ledsen
Det finns väll flertalet låtar som får en nedstämd, men just denna tycker jag är ganska mycket bra praktexemplar.

Tänkte även passa på att nämna min andra blogg där jag recenserar spel på engelska.
Kommer upp lite alla möjliga slags recensioner av spel, framförallt 360 spel men även lite PC spel.
Skriver även lite HoN Guider. Skriver inte bara om "standard" spel heller för den sakens skull.
Så om du har tid över, gå in på iheartgaming.


Kommentarer
Postat av: M i c k a

det är heeeelt otroligt :D intro videon fick mig att gå i biiitar :D

2011-04-29 @ 03:04:46
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0