AC2 all the way

Tar en paus från mitt Final Fantasy lirande för att spela Assassin's Creed 2. Känner taggen och räknar med att spela ut det under veckan, men inte säkert att det blir så, återstår att se. Men slutar 11.05 på torsdagar och är ledig nu på fredag, så möjligheter finns helt klart.

Dessutom så har jag ju givetvis lyckats aggra sönder min kära Razer Deathadder.
Därför måste jag köpa en ny mus snarast (imorgon), står mellan en Mionix Saiph 3200,  en Razer Diamondback och en Intellimouse 3.0 black. Blir att välja då jag står där :)

Känner även en galet stor tagg att festa, tror inte jag egentligen någonsin känt ett sug av att festa, men nu är det grovt. Hoppas på något nice till helgen, men tills vidare. Happy gaming!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0