Inte mycket kvar...

Snart så har jag spelat ut Assassin's Creed: Brotherhood tillräckligt för att vara nöjd, ska bara fixa lite fler achievements. Idag har jag fixat alla fjädrar, Rom 100% återuppbyggt, Deja Vú, alla Subject 16 pussel och lite annat smått.

Det jag har kvar är Leonardo och Romulus uppdragen, sedan ska jag väll styra upp 100% synk på någon sekvens, efter det är jag väll så gott som klar och det blir att styra upp en recension, oklart om jag kommer att orka göra en svensk eller om det bara blir en engelsk som jag kommer kasta upp på GameTrailers, får se.

Nästa spel vet jag inte vad det ska bli, alternativen är följande:

WET
Mass Effect 2
Oblivion
Final Fantasy XIII
Fable III
Borderlands
Mirror's Edge
Super Mario Galaxy 2
The Legend of Zelda - Twilight Princess
Metroid Trilogy

Har ju som en hel del att lira, men känns som att det lär bli WET, Fable III eller Mirror's Edge. Men vem vet, kan ju bli vad som helst i slutändan. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0