Speltriss vecka 30: Varm

Efter 3 veckors uppehåll från Emmyz speltriss så är det dags igen, denna gång är temat "varm". Detta har jag valt att tolka som varma banor/områden i spelvärlden. Sand/öken banor är väll det som kommer till mitt huvud först, banor som jag ofta hatar men som områden i RPG spel så kan jag ofta älska dem.


Först ut så har vi en bild från öken världen i New Super Mario Bros. Wii, en värld som jag avskydde nästan lika mycket som jag avskydde vattenvärlden.


Som många ser så är det en bild på Tanaris i World of Warcraft, ett område som jag stormtrivdes i under min tid i Azeroth.


En bild på en av ökenbanorna i Team Fortress 2, jag måste säga att öken i FPS spel som TF2 och CS ger en trevlig spelkänsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0