Helg = win win

Då var helgen slut, vilket känns rätt trist. Men måste säga att helgen varit riktigt bra, känns typ som att jag haft lov.
I fredags så var jag först hos Fabbe på förfest där vi körde lite poker + cocktail party med en Havana Club, lime, sockerlag och lite juicer. Var sjukt nice, men lime-smaken tog kål på smaklökarna. Sedan for vi till 5ive där jag träffade sjukt mycket folk vilket givetvis var grymt trevligt. Men 5ive är inte riktigt "the place to be" så drog till en fest på Haga som var sjukt död. Det ledde till att jag och Lotten ganska snabbt drog oss hemmåt. Tog 1 timma att gå men kändes som typ 20 min (NÖJD).

På lördagen så vart det fest återigen. Först förfest hos Fabbe återigen, denna gång utan lime men med fler sorters juicer så det vart riktigt nice. Drog senare till Ersmark på fest, sjukt kul fest med massa gött folk och för en gångs skull sjukt bra musik (trotts att det var folk som fuckade upp musiken konstant). Lite drama och en massa röj. Drog sen hem till Lotten och sov.

Idag (söndag) så har vi fixat lite med Lottens dator hos mig, sen drog vi till henne för att käka middag (galet gott). Blev filmkväll på det, vi såg "Baksmällan" som var galet rolig, minns inte att den var såhär rolig sist jag såg den.
Efter filmen så drog jag hem till mig för att chilla och det blir väll att gå och sova om inte allt för länge.

Sjukt nice helg och jag hoppas att det kommer en liknande inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0