Alice: Madness Returns (trailer medley m.m.)

Har varit småtaggad på detta spelet ett tag nu, men först idag så förhandsbokade jag det. Spelet kommer den 16/6 i Sverige och trotts att det är en ganska så okänd titel så tror jag att det kommer bli galet nice. Säg gärna vad ni tycker kring spelet efter att ha sett klippen här nedan.

Tänkte börja med att gå ut hårt och köra de 3 teasers som släppts än så länge.

Näst på tur har vi lite gameplay, först kör vi lite screenshots och sedan en trailer.

 

Sist ut har vi trailern för spelets story.


Kommentarer
Postat av: Kimsalabim

Hej och tack för din kommentar. Självklart har du rätt i det du säger att WoW inte är störst bäst och vackrast eller för den delen det enda spel man kan spela. Men till saken hör att jag spelar det eller spelade för att jag gillar det. Visst har det utvecklats något till det sämre och som du säger är det lite för dummies nu för tiden. Tyvärr kan jag inget säga om dina referenser då jag själv inte spelat dem men jag kan jämföra WoW och RIFT och då drar jag slutsatsen att WoW är klart bättre. Utan att gå in på fler detaljer. Om det då gör mig till en Wow-fangirl som du kallar det så fine. Jag tänker hänga kvar i WoW ett tag till och håller tummarna att det kommer något som slår det i framtiden.

2011-05-21 @ 16:05:33
URL: http://littlekim.blogg.se/
Postat av: Kimsalabim

Hej igen. Nej wow är helt klart inte det enda eller första. Det ska bli oerhört spännande att se hur framtiden blir för wow. Tyvärr tror jag inte de kommer gå tillbaka till vad det en gång var utan det känns som att de vill ha den bredden på spelet som de har nu. Det vill säga att det riktar sig till väldigt många, både de som förstår mekaniken och de som inte gör det men ändå klara sig rätt bra. Där tycker jag faktiskt, som du sa, att de klantat sig lite och säkert förlorat en hel del konton. Precis som du säger skulle det vara roligt att se vad som i framtiden slår undan fötterna på World of warcraft.

2011-05-22 @ 13:26:13
URL: http://littlekim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0