Ny blogg

Släpper nu efter lite uppbyggnad min andra blogg där jag recenserar spel och gör annat "skriftligt arbete" om spel. På denna blogg så skrivs allt på engelska då det känns lättare för mig att formulera mig så.
Jag hoppas på att få feedback om förbättringar, vad som kan förbättras, vad som saknas, vilka spel jag borde spela, hur tight bör det vara mellan recensionerna, vad känns intressant att läsa om med mera. Så all feedback både för denna blogg och den andra uppskattas. I samband med detta kan det, beroende på vad folk tycker, bli så att denna blogg blir mer personlig och musik inriktad medan den nya bloggen får istället träda fram för spelande med trailers osv där.

Som sagt, all feedback är bra feedback.
Den nya bloggen hittar ni här: iheartgaming

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Niklas Sirestam

Tack så mycket. Spelet var helt okej oxå för att vara ett filmlicens/barnspel

2011-05-25 @ 10:10:18
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0