WoW, skola etc.

Längesedan man skrev nu, blivit en hel del jobb på sistonde och har varken haft tid eller intresse att blogga.
Ny guild i WoW med en hel del från förra guilden för att kunna progressa bättre och inte köra så casual. Detta innebär att många har valt att lira på andra karaktärer = gearfarm måste göras = börja om från början.
 
Trotts detta så har vi tagit 5/6 i MSV och 2/6 i HoF. Att vi failade på Will of the Emperor är inte bara pinsamt utan jävligt irriterande. Fighten är inte svår, men DPSen var för ofokuserad för att det skulle gå vägen. Får hoppas vi tar ner honom på tisdag såväl som minst 2 bossar i HoF. Det ska då inte vara omöjligt i alla fall.
 
Själv funderar man på att börja spela Holy Paladin, är för tillfället level 86 med 2/3 delar gjort av leveln. Ångrar mig en del över att jag drog upp warriorn, men men, så kan det gå. Går halvfort när man väll sätter sig ner, men det är ju kanske inte det roligaste då man gjort allt 2 gånger tidigare.
 
I övrigt så har man tackat ja till 2 kurser på universitetet till våren. Dels så är det "datorspelsproduktion" på engelska, sedan är det även "inledande programmering i Java", båda kurserna kommer jag att läsa på distans via Luleå Tekniska Universitet. Är riktigt taggad och det ska bli enormt roligt. Tanken är väll att jag ska köra lite Java igen innan kursen börjar men att få tid till något känns oerhört svårt för tillfället. Jag vet att det endast är jag själv som blockar det, men ändå. Jobb, raids, "riktiga livet" etc. gör att det inte finns mycket tid över till annat, men ska nog gå att ordna.
 
1 vecka kvar till jul, 2 till nyår. Blir väll någon slags överblick av det gångna året i ett senare inlägg.
 
Btw! Om ni är intresserad att börja raida i vår guild, kika in http://statureofthegods.guildlaunch.com/ och gör antingen en ansökan där eller lägg till mig på real-id ([email protected]).

Kommentarer
Postat av: Steph

Segt att börja om, men om det är till det bättre så är det ju värt det! Vi har haft lite folk som lämnat så vi har också nytt folk att geara upp, det är segt :P nu kommer julen också där alla verkar vara bortresta, haha. Så vår progress lär stå stilla några veckor x)

2012-12-17 @ 14:16:37
URL: http://cidien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0