Badabing Badaboom

Idag har en stor potential att bli isolationens dag, ska träna runt 12, men efter det så blir det att spela WoW för fulla muggar (kan nog bli en hel del annat också). Har nämligen inte rört en enda instance denna vecka med någon av mina karaktärer = alot to do. Ska bli kul att köra LFR x2, BH x2 och 25 dailys. Det blir väll förhoppningsvis även något achievement, lite högre skill i Archeology (har ca. 40 fossil fragments till companionen). Känner att jag bloggar väldigt inaktivt, och då man får väldigt lite feedback så tänker jag försöka att blogga mer frekvent och hålla tummarna på att jag ger folk ett större intresse, vilket jag ska försöka lyckas med genom att inte bara blogga om WoW.

Har även börjat kika inför att resa bort på påsklovet (för dem som har ett sådant). Tanken är att fara den 1 April = dagen efter det hemska högskoleprovet. Sedan vara borta i en vecka med min underbara flickvän.
Det blir mest troligt Rom eller Egypten som det ser ut nu, men man vet aldrig hur det blir i slutändan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0