Diablo 3

Har inte kännt något intresse över huvudtaget inför D3 förns för kanske 2-3 dagar sedan då suget blev enormt mycket större. Sitter och kikar klipp etc, men har inte köpt spelet ännu. Är inte helt 100 på att det kommer bli heller men OM det blir av så lär det bli imorgon och OM jag köper det så kommer jag med största sannolikhet att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. Men som sagt, det återstår att se. Suget byggs sakta men säkert upp och innan denna dag är över så kanske jag inte har annat i mina tankar.

Och för er som redan börjat spela, vore riktigt kul att höra vad ni tycker om det!

Kommentarer
Postat av: Steph

Klart du ska köpa det ;)

2012-05-15 @ 19:35:48
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0