Det går bra nu!

Äntligen så har jag lyckats få mig Mystically Epic och ligger på en item level på 485. Känner mig nöjd för tillfället, vi är fortfarande fast på Elegon och jag behöver bara en ring från andra bossen i MGV annars finns det inget att hämta för mig, inte ens från Sha. Det är väll Galleon isåfall, men han får man ju aldrig se skymten av ändå så..
 
 
Detta har gjort att jag nu kan lägga WoW halvt på hyllan med start idag och bara köra raids. Det glädjer mig då jag nu kan lägga full fokus på Assassins Creed 3 där jag är på sekvens 10/12 men knappt rört sido-uppdrag så har endast klarat 29% av spelet trotts att main-storyn är näst intill klar. Får se hur intresset ser ut då jag är klar med historian. Vet inte hur sugen jag är på att få 100%, vet inte heller hur intresserad jag känner mig av multi-player. Just nu känns det som att jag egentligen bara vill spela klart storyn och gå vidare till nästa spel och minska högen över titlar jag vill spela ut.
 
 
Jag vet, jag vet... Spel ska man njuta av, men det finns så mycket man vill hinna med och då måste man "skynda" en del. Förbereder mig just nu för december då jag kommer köra en girl-power månad med titlar som Bayonetta, Mirror's Edge, Alice Madness Returns, Catherine, Metroid Triolgy och eventuellt någon fler. Ska verkligen bli kul och jag hade därför tänkt att värma upp med ett spel i rak motsats, nämligen Bulletstorm som är så extremt mans-svinigt ett spel kan bli.
 

Kommentarer
Postat av: Steph

Grattis! Jag saknar 2 epics, haha ^^

2012-11-10 @ 21:27:10
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0