4 år med lilla Lotten!

Igår så firade jag och Lotten 4 år tillsammans. Blev att gå på First European Market som var i stan. Fanns tyvärr inte så mycket spännande och det var väldigt få stånd. Var lite ostar, lite korvar och lite sötsaker samt en sjuk mängd med getingar!
 
Istället för att gå där och mysa så satte vi oss på "Apberget" och åt rullpizza. Blev en vända till bolaget innan vi begav oss hem till Lotten för att käka middag. Vi begav oss sedan ner på stan för att se på bio. Lotten överraskade mig så jag fick inte kolla någonstans vad det var för film, tydligen så hade den äldre damen som satt framför mig en läskflaska med filmens tryck på. Då filmen startade så visade det sig vara filmen Modig i 3D. Detta ledde till en mycket glad Henrik.
 
Var en väldigt trevlig och mysig dag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Lotten

<3

2012-09-08 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0