Lets do this!

Första heldagen hemma (i fredags) så valor capade jag Paladinen, testade på HC scenarios och fick mig 2 nya items, ökade totalt 4 ilvls på det. Har även köpt mig en invitation till Brawler's Guild via Black Market AH för 3k, LÄTT VÄRT! Suttit och nött en del, riktigt kul är det! Får träna lite PvE taktiker :D
 
Har även kört majoriteten av TBC och Vanilla raidsen för transmog, fått full T5 på paladinen så nu är han fin i sin lila (retri) kostym. Blir att köra lite mer transmogg runs, alltid kul att få något nytt. Hoppas även jag kommer få ett nytt par T2 legs då mina mystiskt försvunnit. Sen måste jag få mina T2 shoulders så att det äntligen kan börja se vettigt ut då jag ska heala.
Dessutom så saknar jag nu bara 8 Blood of the Mountain till Sulfuras Hand of Ragnars ^^
 
Blev ingen raid för mig i söndags då guilden körde samma folk som i torsdags, förståeligt men jag var så fruktansvärt taggad. Aja, nya tag på torsdag, då ska jag bannemig ha en plats!
 
Känns riktigt kul att vara tillbaka i Azeroth och i Sverige.
Blir nog väldigt mycket uppdateringar i sommar än det varit på länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0