Sommaren som gick i kras

Då hade alla förhoppningar om en bra sommar försvunnit.
Fick kanske mitt livs största diss.
Jag och Lotten har alltså planerat inför festival i princip ända sedan års skiftet.
Då har vi fixat med ekonomi inför resan, kollat vilka vägar vi ska ta, båt, fixat fram GPS... verkligen ALLT.
Sedan idag så får man höra att det tydligen bara ryms 4a i bilen, vilket dom vi skulle fara med mest troligt vetat PRICK hela tiden, att säga det nu är endast dålig stil och taskigt. Dessutom så ber dom oss då att dissa den ena så att vi skulle bli 4a stycken, att dom äns har mage att fråga oss att splittra på oss. Om det är några som borde få åka så är det ju jag och Lotten som planerat och taggat i mängder.

Jag har ju dessutom skrivit upp ett schema för vilka band jag ska se osv osv, tror det var 18 akter totalt.
Hur många ska dom se? Mest troligt inte äns 10 stycken.....
Känner mig så jävla förnedrad och smutskastad så det fan inte är sant...
Då var denna sommar förstörd, vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Puma

lamt :(

2010-04-28 @ 23:20:47
URL: http://p-u-m-a.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0