Tagga 18!

Har kommit på en as smart sak jag ska önska mig :D
Att min familjs Nintendo Wii ska bli mitt ^^, sjukt nice!
Har även kollat massa på tradera och kommit fram till att jag kommer bli stammis där då jag är 18.
T.ex. så har jag tänkt fylla på mitt Nintendo 64 lager och givetvis Wii lager om jag får Wii:t .

Har en ny soffa nu också, riktigt fin och bekväm, klagar INTE på den inte.
Fick den dessutom för 400:- så jag skulle nog vilja kalla det för ett riktigt kap.

Ska ju även önska mig töjningar i storlek 16, 18 och 20 mm sedan 20 mm pluggar.
En rullgardin då mitt "persienn-draperi" inte fungerar särskilt bra.
En kabel mellan datorn och TVn, biokort (som alltid).
Nya högtalare då Peter börjar bli sugen på att få tillbaka sina.
Beställning från Tyskland och USA, kalsonger och sedan massa pengar.
Får se vad jag lyckas få ^^ förhoppningsvis det mesta av sakerna.

Nu börjar det närma sig med handledarutbildningen och sedan utvecklings-samtal dagen efter.
Ska nog gå bra, börjar bli lite små sugen på att få börja jobba på körkortet.

Det lutar dessutom mot att stanna hemma sista helgen i Maj, vill fan se SMK igen.
Tror dessutom inte att Elitloppet är någor för mig egentligen heller, inte så stort trav fan tbh.

Det var väll allt jag hade på hjärtat just nu.
Peace! //Edholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0