Pokémon Red

Lite sugen börjar man ju bli på att börja gibba Gameboy igen! Old school känslan då man lirar t.ex. Pokémon Red, Yellow, Super Mario Land 2, Wario Land, Tetris osv. Mysigt är iaf vad det vore. Känns perfekt också på något vis, då man inte kan sova på kvällen så sätter man igång sitt Gameboy och lirar lite Pokémon eller dylikt. :)
Tänker tillbaka till den tid då jag och storebror lirade Pokémon och linkade ihop våre Gameboy och bytte Pokémons och tävlade mot varandra, många år sen, men mycket trevligt är vad det var.


Kommentarer
Postat av: Broder tuck

Haha satt precis och tänkte samma sak, back in the days när vi lira. Så tog jag ditt gameboy och körde om spelet flera gånger till sist hade jag endast mewtwo i min lineup :D hehe var lite kul. Minns även när vi lirade Wario Land och blev sjukt irriterade på vissa banor ;D Good old days.

Köp ett psp istället då? borde ju inte va så dyra nu :p

2010-12-09 @ 23:33:53
URL: http://fersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0