Pretty ok day o.O

Första skoldagen, men trotts det så har dagen varit rätt så trevlig :)
Fått veta betyg i Samhällskunskap A (VG), Engelska B (VG) och Matte D (G). Känner mig relativt nöjd med dessa betyg (utan tvekan gladast av att jag fick G i Matte D).

Efter skolan så for jag, jocke, simon och jakob hem till mig för att göra klart vår reklam film, vart precis klar efter 5 timmars sittning vid Windows Movie Maker och Vegas Pro. Men även om det varit relativt drygt så känns det som tiden har gått fort och att man lärt sig lite om hur man redigerar filmer (win win).

Har även fått post idag, de magiska ting som kom i min brevlåda var:


Detta firar vi ordentligt med lite Unicorn Kid!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Encoder har jag börjat tycka om mer och mer ju oftare jag hör den. Samma var det med Self Vs. Self, den hade jag jättesvårt för i början nu men älskar jag den. :P

Såg du dem något förra året?

2011-01-13 @ 21:12:08
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0