A new life started today!

Från och med idag så har min resa börjat.
Är numera vegetarian, sedan nästa torsdag börjar politiks livet på allvar.
Blir även att köpa en bas nästa vecka, starta band om 1-3 veckor.
Sluta med nikotin förr eller senare, samt börja träna.

Fick till mina individuella val också.
Dom jag har nu är följande:

Biologi A (100p)
Psykologi A (50p)
Historia A (100p)
Stresshantering (50p)

Ska kanske byta stresshantering mot makt och kön, känns som en kurs för mig.

Angående att jag blivit vegetarian så har jag mött hård kritik av mina föräldrar, men det är en smäll man får ta.
Var nog allt jag hade just nu.

Peace out//Edholm

Kommentarer
Postat av: evelina

LÄS INTE STRESSHANTERING!!!!!

2009-10-19 @ 16:40:52
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0