Nirre

Vaknade 08.05 istället för 08.45 idag.
Anledning varför jag ställt klockan på den tiden beror på att jag börjar skolan idag.
Denna vecka är speciell, bara en massa föreläsningar, vilket iofs ger mig 1000:- utöver studiebidraget.
Börjar 12.30 idag, vilket gör att jag vaknade relativt tidigt för det.
Däremot så börjar jag 08.20 resten av veckan, så det kan ju vara positivt att ha vänt på dygnet.

Aja, sitter iaf här vid datorn just nu och äter frukost, samt lyssnar på Paramore.
Ska väll fixa iordning inför skolan sedan, samt duscha och allt annat sådant.
När jag kommer hem så kommer jag förhoppningsvis plugga lite Fysik, eftersom det är prov om 2-3 veckor.

Allt jag hade för tillfället

Peace out //Edholm


Kommentarer
Postat av: mor

då har man en annan koll puss

2009-08-19 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0