Torsdag kväll/natt.

Var med Lotten efter maten och hade myskväll på hennes födelsedag.
Mycket trevligt.
Sedan då jag skulle fara hem så trodde jag att jag skulle dö.

Då jag cyklade från Västra Ersboda hem till Rödäng så hände följande:

En räv sprang över cykelbanan just framför mitt cykeldäck.
En gothare satt mitt i vägen och rökte.
Jag såg ett stjärnfall.
En gubbe stod vid Nolia som en staty och hade handen vid munnen som att han rökte men det gjorde han inte.
Jag skulle cykla över Nolia men det var stängda portar.
Vid skateboardrampen så sprang det något i skogen/gräset.

Det var allt jag hade om min hemresa från Lotten inatt.

Peace out //Edholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0