W/E

Sommaren vart inte riktigt som planerat.
Det som hände har ett X bakom sig.

Fara till Danmark
Fara till Tyskland
Fara till Stockholm
Fara till Göteborg
Hälsa på pappa
Fara till Peace & Love X
Bli pro på att skatea
Hälsa på Rasmus
Hälsa på Emelie
Supa
Införskaffa full Cheap Monday outfit
Införskaffa full Vänsteranhängar outfit
Köpa ny parfym X
Köpa julklapp åt Lotten X
Köpa födelsedagspresent åt Lotten X
Sola så man får en fin bränna
Träna så man får relativt sexi body

Inte mycket blir som man planerat, men det är rätt irrelevant.
Jag har kommit på att jag stör mig på så sjukt mycket, exempelvis dagens i-lands problem.
Endast pinsamma, alla av dom.
Några exempel:

Vår nya TV kommer inte till jul, hur ska vi nu kunna se på Kalle Anka? ANVÄND DEN GAMLA?!

Min mobil har gått sönder, fyfan vad livet suger (FUCK ALLT), kan alla skriva sina mobil nr så jag kan spara dom på datorn? OH NOES, WE CARE SO MUCH, QQ MORE PLZ!

Visst, man är lite så.
Men man kan fan inte låta andra se det, endast pinsamt.
Det första problemet var från Aftonbladet, det andra från bilddagboken.se.

Vem fan bryr sig om er TV inte kommer i tid eller att din mobil gått sönder, visst sucks for you, men vafan,
köp en ny mobil och er TV är inte så relevant att ni måste skicka in det till Aftonbladet.

Men jag förstår varför Aftonbladet tar emot så värdelösa insändare, dom har nyhetstorka.
Stäng ner hela redaktionen så vi slipper läsa er skit, inte äns lite intressant.
Dom intressanta sakerna kan väll dom lokala tidningarna sköta?
Inte för att jag gillar lokala tidningar heller, (Pelles katt försvann igår, han mår väldigt dåligt, du som tog katten kan väll lämna tillbaka den?)

Nej men ärligt, shape up.
Finns mycket intressantare saker att bry sig om.
Visst jag tycker väll att skolmaten inte är en höjdare och att jag tycker det är illa att man får bättre mat i fängelset.
Men om jag jämför det med barn i Afrika som dricker smutsigt vatten och käkar ett mål om dagen, så kan man inte göra annat än att vara glad med hur ens liv är.

Sjukt långt inlägg och ingen kommer läsa det, men skit samma.
Skönt att få skriva av sig ibland.

Peace out //Edholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0