Less

Allmänt less känner jag mig just nu.
Less på skolan,
Less på folk,
Less på klimatet,
Less på vädret,
Less på världen,
Less på årtiden osv osv osv.

Det ända som känns taggande nu är att få träffa Lotten och att se BMTH live i oktober.
Får jag inget av dom så orkar jag fan inte.

Nästa vecka ska jag börja ta livet på allvar, (på riktigt denna gång) iaf försöka.
Ska repa, plugga, gå på mitt möte, träna, och träffa min Lotten minst 1 vardag.
Har även funnit ett lätt sug till att festa samtidigt som jag funderar på att bli nykterist, mycket bra där Henrik...

Vissa personer whinar på att jag strävar efter att bli straight edge, men anledningen till det är för att jag tror att jag kommer känna mig som en renare person helt enkelt.

Var väll allt jag hade just nu.

Peace out//Edholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0