Torsdag

Idag har jag haft en mysig dag i "skolan".
Varför jag sätter skolan inom " tecken beror på att jag inte var i skolan.
Hade nämligen exkursion med Biologi klassen, som otroligt nog var riktigt nice.

Det vi gjorde under dagen var följande:

Cykla ca. 1 mil
Gå i skogen i 4-5 timmar
Fika i ca. 30min-1h
Plocka 30 växter
Sätta in alla växter vi plockat i press.

Dagen var verkligen jätte mycket roligare än en vanlig skoldag, så jag klagar inte äns lite.
Efter vi slutat så for jag och Joakim till Ullas Kondis för att fika, vilket var väldigt trevligt.
Vi for sedan till mig för att chilla med lite WC3 och dylikt, klagar faktiskt inte alls på dagen än så länge.

Just det! Paramore biljetter släpps imorgon, sjukt taggad!
Sedan så har jag ingen lust alls att fara på BMTH längre, så skiter i det.

Nu taggar jag nog lite iaf, så här är min tagglista:

Bio med Lotten (i helgen)
Inköp av bas (slutet av september)
Paramore live (30 November)
Riksdagsvalet (September 2010)

Var väll allt jag hade på hjärtat just nu.
Fortsätt att kolla in min (värdelösa) blogg!

Peace out//Edholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0