Beställning + annat mys.

Ska snart beställa kläder från Imperial-Clothing som är en nätbutik i Tyskland.
Sjukt nice merchandise har dom och även annat fint.
Kommer smälla upp bilder då jag får kläderna då det inte vill fungera att lägga upp bilden som jag mekade ihop tidigare idag.

Taggar att köpa mina hörlurar imorgon! Blir att låna Lottens MP3 tills jag får råd att köpa en egen ^^.

Idag har vi varit på Rusta, Jysk och COOP för att kolla efter en lampfot åt lotten.
Vi fann tyvärr inget, men vi handlade lite vardags saker.
Har även bakat en kladdkaka och nu storstädar vi hennes rum, fett kalas!

Även storbesök från Karin, inte nådigt!
Hoppas på en lyckad kväll, det skulle inte sitta helt fel.

Bild på en kladdkaka (inte våran, lite fail men men...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0