Påsklov

Sjukt skönt med påsklov måste jag säga.
Det känns faktiskt som att jag fått mycket gjort och att lovet varit länge.
Trotts det så finns det mycket kvar att göra och det är en vecka kvar till skola.

I torsdags så for jag och Lotten till Linus för att (för)festa.
Jag drack inget, men Lotten vart bjuden en massa.
Vi var 8 pers som mest, men 5 av gossebarnen skulle på Over and Out.
Vi 3 andra (jag, Lotten och Fabian) smög oss in i Linus hus och fortsatte chilla.
Däremot så var vi inte där så länge eftersom det vart rätt så lame då Linus dator vägrade fungera.
Efter det drog vi till mig och chillade i någon timma.

I fredags så var jag på LAN med Simon, Jocke och Linus (också detta hos Linus).
Spelade en massa HoN, men givetvis så spelade vi typ 5-6 timmar med No Stats, var av alla games vi vann.
Det var ju ganska så surt, men men... vi vart inte allt för bittra över det utan fortsatte spela till 5.
Lotten kom på besök runt 3 och stannade tills jag och hon for hem, hon hade varit på maskerad fest eller något.

I lördags så for vi på en liten cykeltripp.
Först till Ö&B för att kolla lite, men vi fann inget spännande så vi for hem igen för att fixa en inköpslista.
Efter det så hoppade vi på cyklarna för att fara till MediaMarkt, vilket var galet nice då jag såg att hörlurarna som jag vill ha fanns där, så jag slipper beställa! :D
Då vi varit där så for vi vidare till ICA Supermarket för att handla middag och efterrätt, det gick på 200:- men var FETT gott, så det var det värt! (Hade trotts allt fått 350:- av mamma för helgen så ^^).

I söndags så chillade vi innan vi for till Lotten för att äta middag med hennes familj och moster med barn.
Det var trevligt och väldans gott.
Efter det så fick vi skjuts tillbaka till mig för att fortsätta chillandet.

Idag ska vi vara med Fabian och bara dyngchilla, hoppas ni andra haft ett trevligt lov än så länge!

P.S. bild på mina nya skor som jag fick ganska precis innan lovet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0